07 juuni 2005

Shimla vol. 3 Dzooku tempel.

Ahvujumala tempel asub Shimla keskel koige korgemal maetipul. Kuna yritasin omadele jarele jouda siis votsin ikka paris kiire tempo. Aga proovige yhe hooga munamaest yles joosta, seal Haanjamaal ma motlen, ja korrutage siis see saadud tunne nii umbes kolmega. Varsti hakkasin tegema yha sagenevaid peatusi. Kui hakkasid juba need trepid mis konkreetselt templini viisid hakati tee aares keppi pakkuma. Sellist puust malakat :-) 5 rupee sir. Lasen esimese pakkumise korvust mooda ja jargmise pakkuja juures olen juba joudnud jarele moelda. Votan malaka. Nii, igaks juhuks. Ryhin edasi. Vastu tuleb umbkeelne vanamees, sihib mulle sormega nakku ja seletab midagi. Ei tahaks anda raha... "Glasses sir, glasses" kisavad minust veidi tagapool ronivad sikhi lapsed, poistel justkui must sukkpahe tommatud ja tennispall otsaesise kohale suka alla seotud. Ise teevad zeste mis viivad mu mottele et monele ahvile voivad mu prillid meeldida. Samuti vihjatakse voimalusele, et moniahv voib tahta mu pudelikesest ryybata. Topin pudeli kotti, fotoka samuti. Ja ronin edasi.
(jargneb)

Kommentaare ei ole: