28 juuni 2005

Veel kaheksa...

Veel kaheksa paeva kui olen oieti lugenud. Kui kellelgi on mingeid kysimusi voi ettepanekuid millest me voiksime siit kaugest Indiast kirjutada, millele tahalepanu poorata, mida pildistada, siis koik ettepanekud on teretulnud. Kasutage kommenteerimisvoimalust. Pyyan neid ikka vaadata iga kord kui uut juttu lisan.

Siin Varanasis pakutakse meile mitmeid kordi paevas usalduslikul toonil marihuaanat voi isegi oopiumi. Tihti on pakkujad tyybid ise sygaval kivis. Olen kuulnud lugusid kus randurid vooraste kaest voetud monuaineid pruukides on paevadeks pildi eest ara votnud. Peale neid lugusid pole kiusatustki proovida.

Vaike tydruk tombas mind eile kenasti alt. Pakkus viie ruupia eest lilli myya mida Gangesele ohverdada. Ma ei tahtnud. Kysis miks. See miksitamine oliu teal hea vote, niisiis poorasin selle ymber ja hakkasin temalt kysima miks peaksin ostma. Haa! asi tootas. Ymbritsevatel hindudel nais lobu laialt olevat. Aga tydruk ei jatnud ka jonni. Tuli natukese aja parast tagasi ja hakkas raakima, et: one picture, one flower, five rupies. Ja muudkui korutab. Aarvasin meeltesegaduse hoos,e t voib siis yhe pildi teha kyll. Aga oligi nii, et tydruk tahtis selle eest siis viiekat saada. Siis toppis mulle lille pihku ja hakkas jalle viiekat noudma. Panin lille maha, oma katte tagasi ta ei votnud seda. Siis laks teine vaga torssi, mina aga motlesin, et mille yle ma kauplen akki on see tydruku pere ainus teenistus ja andsin selle viieka ilma lilledeta.

Kommentaare ei ole: